ЧОМУ ТА ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ?

          Система змащення двигунів внутрішнього згоряння є замкненою системою, у якій масло циркулює, змазуючи й одночасно прохолоджуючи взаємодіючі елементи. Разом з тим олива вимиває й затримує у своєму обсязі всілякі забруднення, що проникають із камери згоряння, а також утворюються в процесі абразивного зношування взаємодіючих поверхонь двигуна.

         Олива, що подається оливним насосом, надходить у фільтр через отвір, розташований у нижній частині фільтра. Вона стікає зі стінок корпуса та проходить через товщину фільтруючого елемента  шар за шаром. Проходячи через шар фільтруючого елемента, олива опиняється у центральній частині фільтра, звідки вона відводиться через масловивідну трубку в масляну систему двигуна.

            Оригінальний (штатний) фільтр забезпечує тільки часткову фільтрацію забруднюючих частинок. Забезпечуючи достатню подачу оливи (за середньої швидкості 100 літрів/хвилина), він не може фільтрувати дрібні частинки, не сповільнюючи цю циркуляцію. Тобто, його основна роль обмежується затриманням частинок, розмір яких перевищує 15 µ.

            Частина мастила подається трубопроводом під певним тиском (при цьому датчик тиску є ідеальним місцем) через мікрофільтр у картер. Таким чином олива проходить через мікрофільтр (за звичайного тиску за номінальної швидкості, які варіюють залежно від моделі від 1 до 1,8 літрів на хвилину, тобто 60-108 літрів на годину). Такий слабкий потік має за мету підтримувати безперешкодну циркуляцію первинної оливи (для гарного змащення), очищаючи при цьому безперервно та інтенсивно для ефективної боротьби проти будь-якого забруднення.

        Мікрофільтруючий елемент – основний компонент системи мікрофільтрації Desmip; він був предметом міжнародного патенту. Цей паперовий елемент гарантує номінальну прохідність у 0,5µ і пояснює, що більшість забруднюючих частинок, розміром більше 1µ, фільтруються, при цьому повністю зберігаються добавки розміром, у більшості випадків, у сто разів менші 0,5 µ. Крім цього він може поглинати рідини (воду та кислоти) зі здатністю 75-80 мл залежно від моделі. Завдяки своєму повільнішому забиванню, радіальний фільтруючий  елемент служить довше, він насичується нечистотами через 20 000 – 30 000 км чи 500-750 годин, в залежності від умов праці.